اولین تصویر گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ درز پیدا کرد

شیائومی خود را برای معرفی گوشی تاشو میکس فلیپ آماده می‌کند و حالا اولین تصویر آن منتشر شده است.

این تصویر مربوط به پنل پشتی میکس فولد است که نشان می‌دهد یک نمایشگر ثانویه در کنار دوربین دوگانه و دو فلاش LED وجود دارد. علامت برند لایکا هم در آنجا دیده می‌شود.

این گوشی طبق تائیدیه ۳C، از فناوری شارژ سریع ۶۷ وات و شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد. همچنین به نظر می‌رسد دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو با زوم ۲ برابر خواهد بود.

گفته می‌شود میکس فلیپ مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود و از ارتباط ماهواره‌ای پشتیبانی خواهد کرد.

شیائومی میکس فلیپ به‌تازگی تائیدیه‌ای در چین دریافت کرده که پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای را برای آن نشان می‌دهد.

این گوشی با شماره مدل ۲۳۱۱BPN23C در پایگاه داده MIIT رویت شده است که فناوری ارتباط ماهواره‌ای آن را تائید می‌کند. این فناوری اخیرا در برخی گوشی‌های پرچمدار ارائه شده است. البته تائیدیه MIIT جزئیات زیادی درباره مشخصات فنی شیائومی میکس فلیپ نشان نمی‌دهد.

شیائومی سال گذشته گوشی میکس فولد ۳ را معرفی کرد که مجهز به یک نمایشگر ۸.۰۲ اینچی AMOLED با وضوح ۲k و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. در داخل آن از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده شده و منبع تغذیه آن یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع سیمی ۶۷ وات است.

این باتری با یکبار شارژ ۸ ساعت و ۲۰ دقیقه دوام خواهد آورد که ۵۲ درصد بیشتر از مدل قبلی است. این گوشی همچنین در پنل پشتی خود دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو پریسکوپ ۵ برابر و یک دوربین پرتره ۳.۲ برابر است.

در هرحال باید ببینیم میکس فلیپ درنهایت با چه مشخصات و قیمتی معرفی خواهد شد.


چاپ