تلگرام برنامه VisionOS خود را برای ویژن پرو اپل منتشر می کند

پاول دورف، مدیر عامل تلگرام، خبر انتشار اولین نسخه رسمی visionOS این پیام رسان را همراه با یک ویدیو در کانال شخصی خود منتشر کرد. visionOS به طور انحصاری برای مدل Vision Pro اپل طراحی شده است و با هدف ایجاد چهره جدید به منظومه ارتباطی دیجیتال طراحی شده است. این نسخه از تلگرام، یک تجربه کاربری جذاب و انقلابی را برای کاربران به وجود آورده است.

ویژگی های visionOS تلگرام

رابط کاربری شفاف

اپلیکیشن جدید یک رابط شفاف دارد و هدف آن هم بهبود تعامل کاربران است. این رابط یک نوار کناری دارد و به کاربران امکان دسترسی سریع به مخاطبان، تماس‌ها، گفتگوها و تنظیمات را فراهم می‌کند.

افق جدیدی از رسانه‌های شناور

اپلیکیشن visionOS تلگرام یک پخش کننده ویدیوی غوطه ور و استیکرهای متحرک افزوده است و قرار است ارتباط دیجیتال را وارد فضای جدیدی کند. آیتم ها به صورت غوطه ور به کاربران نمایش می دهند و اپلیکیشن همچنین پشتیبانی از ارسال پیام از طریق Siri یا صفحه کلید مجازی دارد که تنوع بیشتری به آن می بخشد.

اپلیکیشن visionOS تلگرام و Vision Pro اپل

احتمالا اپلیکیشن visionOS قرار است در سال 2024 به طور عمومی منتشر شود که همزان با عرضه Vision Pro اپل است. این هدست AR/VR از اپل ویژگی های برجسته ای دارد که شامل نمایشگرهای دوگانه 4K، پیگیری حرکات ژستی، یک چیپ M2است و با قیمت 3.499 دلاری به فروش می رسد. اپلیکیشن visionOS تلگرام، اولین اپلیکیشنی است که از قابلیت های ویژن پرو اپل استفاده می‌کند و در حال توسعه یک تجربه پیام رسانی نوآورانه است.

اخیرا پاول دورف، آخرین آپدیت های تلگرام را در کانال شخصی خود منتشر می کند و به تازگی خبر انتشار ویژگی “قرعه کشی برای کانال ها” را عرضه کرد.


چاپ